maanantai 28. heinäkuuta 2008

Mun tietokoneellani....

... on paha vakoiluohjelma, joka sitkeä... Mieheni Eti sanoi että pakko formatoida mun tietokoneeni. Koska en saanut avaa mesen toimimaan. Siksi sitkeä vakoiluohjelma on jossain tietokoneessani. "kääkk " Aku Ankka sanoi näin... huh... olin siirtänyt tärkeä tiedostoja ja muita tiedostoja sekä valokuvat toiseen kovalevylle eli backup levylle, joka säilyttää varakovalevynä. :)

Eilen olin viettänyt kotona nimipäivänä. Kiitos Tiinulille, joka muisti mun nimipäivänä. :))..

Jäit kiinni täällä, voit kommentoida mun jutusta tai ei tarvi.. Saat valita.. =)..

Olen tulossa takaisin muutamia päiviä, etten tiedä milloin mun tietokoneeni tulee toimintakuntoiseksi. Mukavaa hellepäivää teille!! *Halit*

P.S. Odotan edelleen Novitan langat pakettia. Novitan klubikauppa oli mokannut ... En saanut vihreä raita 7 veljestä langat, joka oli loppumyynnissä.. Onneksi mun lähikaupassa on vielä vihreä raita 7 veljestä 8 kerää.. Torstaina nappaan muutamia kerää neuleprojektia varten..

1 kommentti:

  1. Kurkkimassa kävin, toivottavasti koneesi tulee pian kuntoon.
    Nyt on pakko päästä lepäämään, viikonloppu oli aika rankka ja vasta tänään palattiin Haminasta kotiin :-)

    VastaaPoista