keskiviikko 23. heinäkuuta 2008

Huono sekä hyvä tuuri ...

Eilen iltana Etienne totesi mun oikean jalkapöytäni jotain hiusmurtuma tai muuta. Etienne sanoi mulle mene lääkärille huomenna . Sanoin hänelle ok. Seuraavana aamupäivänä menin Suomen terveystalolle ja lääkärin ajasta. Eräs mukava nainen auttoi minua , joka sanoi mulle ettei saa lääkärinaikaa tänään. Kyselin huomennako? Saisin tämän päivän sairausloman paperin? Onneksi eräs sairaanhoitaja kirjoitti sairausloman paperin ja sanoi mulle huomenna lääkäri tarkastaa mun oikean jalkapöytäni ja antaisi sairausloman paperin.

Olin kirjoittanut emailin mun työn asiasta työvoimantoimiston kuntoutusneuvojalle (entiselle henkilölle, joka oli siirtynyt muihin tehtäviin ja oli muistanut hyvin minut viime vuoden kesänä), joka oli auttanut minua varattiin ajan kuntoutusneuvojalle (joka on uusi työntekijä) oikeaan paikkaan.. En vielä irtisanoudu minun työtäni. Minä aion keskustella kuntoutusneuvojan kanssa mun työ-ja koulutussuunnitelmastani sekä työkyvystäni.

Olin sanonut Etiennelle, kun menen ystäväni luokse, jolla oli ongelmia tietokoneen virusten kanssa. Olin luvannut tulossa hänen luokse. Menin ystäväni luokse. Olin tarkistanut tietokoneen viat ja viruksia. Olin löytänyt viat ja virukset. Olin korjannut ja poistanut muutamia ohjelmia, sekä päivittänyt MS Vistan päivityksiä.. Aika vei multa monta tunteja. Huh.. 4 tuntia.. Laskin tunteja. Ystäväni oli iloinen että tietokone on toimintakunnossa. Mä olin helpottunut suoritetusta työstä. Kerroin Etiennelle asiasta. Etienne oli iloinen.

Etienne oli saanut stressin tietokoneen emolevystä sekä muistista, joka tilaus aika vie kaksi viikkoa. Etienne oli hermostunut ja turhautunut... Lohdutin häntä.

Sitten kävin ostamassa ruokia lähikaupassa eli S-Marketissa. Näin mansikan myyntiä.. Arvaa mitä?! Mansikkaa maksoi 2 euroa.. Ostin mansikkaa, joka oli viimeinen rasia.. Huh...

Illalla väsyin just ja silmät eivät pysyillä auki. Menin nukkumaan muutamia tunteja. Heräsin n. 23.00. Ajattelin juoda juomaa ja syödä jäänyt kylmää pizzakolmioita.

2 kommenttia:

  1. Hei vaan Heiska! Kiva kun uudet ihanat ihmiset kommentoivat blogissa. Minä olen kotoisin Vehkalahdelta joten tuo Hamina on varsin tuttu kaupunki :-)
    Aurinkoista kesää sinulle ja miehellesi, toivottavasti saatte tietokoneen pian kuntoon :-)

    VastaaPoista
  2. Hei Heiska! Minä taas olen kotoisin Kotkasta tai oikeastaan Karhulasta, mutta täällä Haminassa, Reitkallissa olen asunut jo vuodesta 1980.
    Mukavaa kesää sinulle ja miehellesi! =)

    VastaaPoista