torstai 18. syyskuuta 2008

Keilailu...

Olin keilaillut Kuurojen SM-keilailussa keväällä 2006.
I was bowling in Deafs bowling on spring 2006 year.


Eilen laitoin kaksi kortit postilaatikkoon; jotka menevät Uuteen Seelantiin ja Suomen pohjanmaalle. Niin.. Tänään yksi kortti saavuttiin Suomessa. Tänä iltana olin käynyt keilailussa Naisten paikallissarjassa. Pitkästä ajasta keilailun harjoituksesta. hups. Pitäisi aloittaaa harjoittelemaan enemmään keilailua. Olin keilannut hyvin tänään.. eka 137 p, toka 130p ja kolme 111p. Olen tyytyväinen..

In english. Yesterday I put two postcards to post box, which go to New Zealand and in Finland to Pohjanmaa. So.. Today one postcard was received in Finland. Today evening I was visited in bowling womens serial.. Long time from bowling training. ooh. I would train more more bowling .. I was bowling well today. First 137, second 130 and third 111 .. I am so satisfied...




2 kommenttia:

  1. Keilailu on kivaa, samoin tuo postcrossailu :-) Just tarkistin niin 70 korttia on mennyt perille, 6 on matkalla ja 60 olen saanut (voi olla että tällä viikolla on tullut lisää mutta kun tulee meidän raksalle niin en pääse joka päivä tarkistamaan)

    Aurinkoista syksyä!

    VastaaPoista
  2. Sä harrastat keilailua! :) Se on kyllä mukavaa puuhaa, olen itse ollut ainoastaan yhden kerran elämässäni keilaamassa! Se oli viime keväänä, kun syntymäpäiväni kunniaksi olin miehen ja ystävien kanssa hohtokeilaamassa. Mä sain ihmeen hyvin keiloja nurin! :)

    VastaaPoista