tiistai 23. syyskuuta 2008

Ihana aamuyö...

Eilen mittasin kuumeen 36,6 C , eikö kuume.. Onneksi otin kaksi kpl Burana 600mg. Pääsin yötöihin aamuyöllä.. Ihana kirkas taivas.. Taivaalla näkyy niin kuu ja tähtiä. Sain katsella taivasta aamuyöllä.. Tulin yötöistä kotiin. Tunsin väsyneeksi. Sovin isäni kaa käymään kaupassa tänään.

Kiva että huomenna normaali lehtijakelu ja irrallinen esitelehdet päälle.. huh.. Irrallinen esitelehti Vepsäläinen painaa 280 g, nippu 35 kpl, yht. 9,8 kg.. voi painava lehdet.. pitää suunnitelma ja kuinka pakkaa pyörälaukkuun.. kääk kääk. Katsotaan huomenna miten sujuu..

Eilen kirjoitin emailin mun esimiehelleni, otan vapaat 16.-17.10. Koska mun mieheni Etienne pääsee HYKS eli HUS silmäklinikalle 16.10. aamupäivällä. Jess! Minä tunsin HYKS in aluetta, kuinka tunsin HYKSIN alueen... Olin käynyt monta kertaa HYKSin korvaklinikalla mun lapsuuden aikana. Kuulotutkimus ja kuulokojeen vaihto... Korvaklinikka on naapuri Silmäklinikka. hih.. Helppo opas Etienne pääsee oikeaan paikkaan..

Juu.. Eilen Japanista ja Amerikasta ilmoitetut saapuvista kortista.. Oli kiva.. Amerikasta nainen kyseli että Tiedänkö viittomakielestä.. Vastasin hänelle, kyllä. Suomessa suomen viittomakieli. Amerikassa oma amerikkalainen viittomakieli... Heh.. Hän ei tiedä että ulkomailla omia viittomakieli ja erilainen viittomamerkkiä.

Mukavaa tiistaita kaikille! =^¤^= miau..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti