tiistai 16. marraskuuta 2010

Marraskuun aika!

Olin ollut Diabeteskeskuksessa lokakuun alussa. Otin kuvan itsestäni!  :)


Heissan lukijat!

Minä olin lopettanut jo yötyön lehdenjakajan homman 26.9.2010. Sen jälkeen kävin kuurojen diabeteskurssilla. Suoritin kurssin. Oli siellä 10 kuuroja/viittomakielisiä kurssilaisia ja kaksi tulkit sekä kurssin diabeteshoitajat ja kurssin vetäjä. Oltiin mukava viikko. Oli mielenkiintoisia aiheita diabetikon elämässä. Viihdyin diabeteskurssin ajalla diabeteskeskuksella.

Olin levännyt paljon. Sopeuduin hyvin arkielämään ja nukkumisrytmiin. Ihana oloisena!!! En yhtään miettiä työnpaikkaa. Kyllä, outo. Olin työskentellyt 5 vuotta lehdenjakajana, ainakin mietin paljon yötyön aikana. Nyt ei tarvitse mietintämyssyä.. :) Mitä haluaisin tehdä elämässäni...

Meidän elämässämme oli tapahtunut paljon. Meidän kissoista yksi äkkiä kuolemaan. Kissalla oli yllätyssairausta. Ei voi mitään tehdä. Nyt edessä muuton aika. Meidän vuokra-asuntomme 3h+k 77,5 m2 vaihtaa pieneen vuokra-asuntoon 2h+k 54,5 m2. Tänään olisin päästä kattomassa tulevaa asuntoa.
Kävin laskea asumistuen laskuri Kela:n sivulla. Saimme enemään asumistuen kuin meidän vanha asuntomme.

Me alkoimme pakata tavaroita muuttolaatikoihin. En tiedä vielä milloin me pääsemme uuteen asuntoon. :) Onneksi verkkovarastossa vähän tavaroita ja helppo muutto. Pitää miettiä kirjat, luovuttaa niistä. Mihin voimme laittaa kirjat? Minä haluaisin säilyttää muutamia kirjaa hyllyllä tulevassa asunnossa. Meillä on paljon vaatteet. Pakko antaa vaatteet Fidalle. Isot ihmiset voisivat löytää isot vaatteet Fidalta, ei tarvitse etsiä muista kaupoista.

Mukavaa arkiviikkoa lukijoille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti