lauantai 24. huhtikuuta 2010

Blogin nimi muutettiin

Adelheid's blog ei kuulosta multa.. Oikeasti kuulostaa mun blogin nimeltä  "Heiskan Käsityö". Mun lempinimeni on Heiska.. Mun lempiharrastus on käsityö, toinen keilailu ja ulkoilu. Rakastan lankoja.. =) Mulla on monta säkit, joissa on erilaisia lankoja. Nyt mieleeni asia. Joku haluaisi ostaa Novitan Mambo vaaleasinisiä värejä, jotka mulla on niitä. Mun pitäisi lankainventointi lankoille lähiaikana.

Osallistuin ekakertaisena Fufo-tempaukseen.. Mulla on paljon ikuisuus keskeeneräisiä käsitöitä nurkissa. =D
Linkki : Fufo = Finishing UnFinished Objects.
Aion fufoilemaan muutamia käsitöitä kaksi kuukautta aikana eli 1.5-30.6.2010.

Mun lähipiirissäni tapahtui kaksi sukulaisia, jotka olivat kuolleita. Heidät siunannet ja haudanneet hautamaihin (erit päivämäärät ja paikkakunnat). Muistin heistä hyviä muistoja ja sain surra heidän kuoleman jälkeen. Elämä jatkuu..

Olen iloinen että saan vapaata vapun viikonloppuna. Yleensä olen yötöissä vapun aattona ja päivänä.. Mun työvuoroni oli osunnut tänä vuonna.. =)

Kevät koitti, linnut laulavat ahkerasti aamuyöllä eli klo 4 alkaen. Lumet sulasivat vähitellen.. Kotkassa on vielä näkyvillä lunta eri paikat. 

Olin ollut osallistunut Kuurojen SM-Keilailuun viime viikonloppuna eli 17.-18.4 Tamperella. Olin saanut 8 sarjaa tulos 1141. Olin yllättynyt että mun sijani oli edistynyt ja parantanut eli 14 sija. Naiset osallistujat olivat 26 henkilöt. =) Naisten parikilpailussa olimme 8.sija. Muut sanoivat olin edistynyt hyvin. Sanoin kiitos heille. Toivon että pääsisin Finaalille ensi vuonna Jyväskylässä. Oli mukava tavattiin mun ystäviä ja saatu uusia kavereita.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

 

1 kommentti:

  1. Langat ovat minunkin mielestäni kivoja vaikka en tee käsitöitä. Hyvä että muutit blogin nimen sellaiseksi että se tuntuu itsellesi sopivammalta. Mukavaa viikonloppua sinullekin :)

    VastaaPoista