maanantai 22. joulukuuta 2008

2 yötä Jouluun..

Viime aamuyönä olin yötöissä. Silloin satoi lunta sekä räntää. Inhoan oikein räntää, joka teki märäksi työtakkiini. Pääsin kotiin, riisuin märän työtakin alhaalla ennen ovenavausta. Lehdet pysyivät kuiviksi. :)  Laitoin märän työtakin kuivaksi kylpyhuoneessa.

Tänään on Maanataina 22. päivänä joulukuuta... Mun vanhempieni hääpäivä 35 vuotta.. Olin lähettänyt onnittelu tekstari heille. :) He valmistelivat kotimatkaa Saksasta Suomeen.

Minä päätin että siivotaan huoneesta huoneeseen , eikä koko asuntoa.. heh. Tietokonehuoneessa on sekamelska sotkua. Nolo mua..  Siivosin oman toimistopöydän alta ja ylhäältä. Nyt parempi.. :)

2 yötä vain jouluun.. Huomenna pakko siivotaan keittiön, makuhuoneen ja olohuoneen, jos ehdin tehdä.. öhm.. Oikein olen huippulaiska siivooja. :-S

Neulosin vauvan 7kk pipon koko.. Toivon että pipo mahtuu hyvin n. 44 cm päähän. :) Huomenna vai ylihuomenna aion käydä antaa yllätyslahjan tutulle, jolla on 7kk ikäinen vauva.. :) Polkka isoveli.. Ihana pehmeä lanka!

1 kommentti:

  1. Vau miten kaunis pipo! Polkka-lanka onkin minulle uusi tuttavuus, täytyy lähteä etsimään, kun siitä tulee noin kaunis neulepinta!

    Hyvää uutta vuotta 2009!

    VastaaPoista