sunnuntai 22. kesäkuuta 2008

Juhannuskonffa

Olin käynyt ja katsellut Juhannuskonffassa. Siellä on iso juhannusjuhla sekä näyttelyt. Juhannuskonffassa oli uusin teltta nimeltään Missioteltta, jossa on kansainvälisiä näyttelyjä sekä sisälähetystä. Kävin tapaamassa kuuroja uskovia siellä. Oli mukava bussiretki. Siellä oli epävakainen sää, oli satanut vettä ja ukkosta, tuulista, myöhemmin aurinko paistoi.. Oli mielenkiintoinen sää. Bussimatkustus kesti yli 4 tuntia Kotkasta Keuruulle.


Olin ottanut valokuvia juhannuskonffasta lauantain päivästä.



Lauantaina aamuna olin kävellyt Karhuvuorelta Metsolaan n. 35 min.

Se on niin Kotkan alue Langinkoski, joka kuuluisa paikka.



Kymijoen suuta, Langinkoski, ongimiehet tulevat ainakin paikkaan.

Odotin bussia.. Juhannuspäivän aamuna oli aniharvoin autoja tiellä.

Tämä on Iso Kirja, Suurjuhlat Juhannuskonferenssi. Oli epävakainen sää.

Missioteltta on uusin teltta. Telttakankaita oli paljon metriä... Ompelijat olivat ompelleet koneella. Mä olin missioteltan sisällä. Tuoksu oli uudelta kankaalta.

Varmaankin huomaatte, että ruoho oli pehmentänyt sateisen takia. Mun kävelykengät olivat likaisia.. Voi Voi minua... Puhdistin kengät kotona...

Paloauto oli paikalla, hätä tulisi..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti